niniloveman

دکتر برای بار دوم(21 شهریور)

1391/12/23 13:25
نویسنده : mamanobaba
3,144 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامانی جونم ماه سوم که شما نیومدی و مامانی کلی غصه خورد.ولی بابایی نمیدونم صبرش زیاده یا به خاطر من میگه اشکال نداره،میگه ماه بعد حتما نینی میاد تو دلت.ولی من خیلی نگران شدم و شب و روز پیش خودم میگم نکنه من مامان نشم.

خلاصه تصمیم گرفتم که دوباره برم پیش یه دکتر دیگه و باهاش مشورت کنم.   با پرس و جوی زیاد از اشناها و خاله های نینی سایتی متوجه شدم که دکتر سید محمد محتسبی واقعا دکتر خوبیه.زنگ زدم وقت بگیرم گفت ابان ماه وقت داریم.این و که شنیدم شوکه شدم و ناامید.

ولی این که میگن در ناامیدی بسی امید است واقعا درسته  

خلاصه رفتم تو نینی سایت که تو همین حرف زدنها با دوستام متوجه شدم که یکی از بچه ها (که اسمش خاله دریا)هست 21 شهریور پیش همین دکتر وقت داره ولی چون میخواد بره مسافرت نمیتونست بره دکتر.اره نینی گلم مامانی خیلی خوشحال شد.لبخنداخه خاله دریا گفت من که نمیتونم برم بیا شما جای من برو.منم که خیلی منتظر این لحظه بودم و تو پوست خودم نمیگنجیدم کلی از خاله دریا تشکر کردم و من به جاش رفتم دکتر. دکتر هم دارو داد و منم استفاده کردم و بازززززززززززززز  انتظاررررررررر.خیال باطل  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniloveman می باشد